3 dar kvar...

Till paradiset.

Jag tror på allvar att det är det jag behöver nu.
Komma bort.
Glömma, sakna och längta.
Inte minst ha förbannat kul och uppleva något nytt.
Något nytt i mitt liv.

Syrran var på Chris Brown konsert igår. Vaddå avundsjuk? Skrev bara: I should be there, with you with you with you with you with youuu girl...till henne.

Modevisningsbilderna kommer, strul med att skickas osv. Men kvällen blev lyckad och Madde blev ursnygg, såklart!

Förövrigt så leker mitt liv just nu.
Men det är things utanför bloggen.
Skönt att träffa syrran snart i alla fall. Miss her.

Dax att nana, temavecka framför mig.
Miljö är temat. Interesting.
Not.

Börjar visst komma igång med engelskan!
Kläderna är också nerpackade. Nu är det bara allt småplock kvar.
Then I say goodbye to you. Wiho.


Goodnight!♥



/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0