försvunnet frågepapper, toalettsnack och dåligt tålamod..

Det är vad som existerar i klassen just nu. Ingen har någon ordning överhuvudtaget. Vissa har missat den information som krävs för att lösa uppgiften medan andra inte hittar sitt papper. Resten lyssnar antagligen inte överhuvudtaget utan har antagligen fastnat vid facebook istället. Lotta går mest och underhåller mig och Annie med sitt snack om de otrevliga toaletterna. Hon kräver antagligen att alla ska ha en egen toalett på det här stället. Haha. Vi tre befinner oss nu i ett grupprum där vi försöker komma fram till vem som ska ta steget att resa på röven och gå och fråga efter det där uppgiftspappret så att vi kan sätta igång. Det går ju framåt det här. Dax att sätta igång. Ska börja skriva om Ideologier. Trivs bättre med att sitta här och lyssna på "Day ´n Night!

Ett konstigt ljud uppstår utanför grupprummet..
Lotta tittar emot fönstrerna och utbrister:
Vem fan är det som går och smeker väggarna?!
Jag och Annie tittar emot fönstrerna och får syn på en man som gör just så.
Gud, Ibland undrar man vad det är med folk på den här skolan.

Lotta tittar på mig och fortsätter...
Lotta: Du behöver hjälp med!?
Jag: Ja, jag behöver hjälp.
Jag: Allvarlig jävla hjälp!
Lotta: Riktig Robert-hjälp!

Kanske dax att sätta igång.
Politik är det bästa som finns!
Är så otroligt insatt också.


Nu ska jag vara lika duktig som Annie!

Lite flumm till bara..

Nu så!


Bye!



/J.C♥


Kommentarer
Postat av: annie

hahah vi är så lätt bäst!

2009-12-08 @ 13:11:41
URL: http://anniedelewon.blogg.se/
Postat av: jozzan

klart vi är ! :)

2009-12-08 @ 14:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0