Hej då Sverige!

Vill bara få ihop ett sista inlägg innan jag går och lägger mig. Har varit hemma och packat, pluggat och fixat exakt hela dagen. Ganska jobbigt. Höjdpunkten var då Madde hittade hit efter skolan och sa hej då.
Kommer sakna henne, verkligen.

Min ängel.


Önskar er här hemma en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!
Jag stiger upp vid 03.00 i natt/ imorgon och flyger tidigt imorgonbitti (i 2h) till Frankfurt, Tyskland.

Där mellanlandar vi i några timmar innan vi reser vidare (i 9h) till New York.
Efter det vidare emot hotellet!

Kommer som sagt att dra med familjens bärbara dator och ha tillgång till internet på hotellet.
Så om allt går som det ska så är jag nog tillgänglig att nå där, IBLAND.
Det är Skype/ Msn eller Facebook som gäller. (Så det är ingen idé att försöka kontakta mig på mobilen)

(Glöm bara inte att jag befinner mig 6 timmar bakåt i tiden jämfört med er här hemma i Sverige. Så det är inte alltid som jag är vaken då ni är det).


Hörs i New York!



Goodnight! ♥



/J.C♥



Kommentarer
Postat av: Julia

FAN VAD JAG LANGTAR!

2009-12-17 @ 00:28:21
URL: http://twonuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0