Hej resfeber!

Jag blir bara besviken i slutändan. Satte alarmet på 9 igårkväll. Det var absolut senaste tiden som jag fick gå upp intalade jag mig själv. Det är inte att acceptera att slumra bort en extra timme. Inte idag. INTE idag. Behöver hela min dag på mig att plugga, packa och förbereda. Får ångest över allt som måste hinnas med.

Ändå ligger jag kvar.
Komplicerat att resa sig.
Tröttsamt att ligga kvar.
Smärtsamt att glömma, vad jag nyss drömde.


Ett, två ,tre!

( sliter av mig täcket och vacklar mig fram till rullgardinen).

Rullar upp...

Vädret gör mig grinig.
Jag som ville retas lite med regn och rusk när jag åker.
Undra om det blir en vit jul här hemma, bara för att liksom.
Vill ut i snön idag.
Får se om jag hinner med en promenad.
Senare.


Nu blir det frukost, fixa, plugga, packa & andra små detaljer som ska hinnas med innan kvällen!
Måste hinna träffa min snopplisa Madde och säga hej då också. It hurts.

Från och med i natt så kommer ni endast kunna kontakta mig på Msn/Skype eller Facebook.
Mobilen följer med, men bara för musik och bilder. (Samtal/sms kostnaderna är skyhöga).

Hörs senare!



/J.C♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0