intekunnahållaögonenöppnadag!

Det är obeskrivligt att kunna förklara hur skönt jag sovit i natt. Hur underbart det var att ligga under mitt varma täcke och borra in näsan så långt jag bara kunde ner i kudden. Jag ville inte vakna överhuvudtaget. Skönt med en liten gnutta sovmorgon i alla fall. Jag och Lotta åkte in till skolan med pappa vad 9 tiden. Känner ni hur kallt det är? 5 minusgrader var det då jag steg upp! Vinterkyla med frost på rutorna. Det märks att det är december, nu är det bara snön som fattas för att få julstämning. Mysigt.

Sitter på svenska nu. Min enda teoretiska lektion för dagen. Sedan är det lunch och efter det idrott och estetisk verksamhet. Hoppas på att få öva till modevisningen i eftermiddag. Kan verkligen behövas med tanke på att den äger rum nästa torsdag. Ska jag vara ärlig så är jag lite nervös över hur allt ska bli. Det är verkligen hög tid att bestämma sig för hurdana sminkningar jag ska sminka och vilka håruppsättningar jag ska göra på mina modeller. Kanske kan få lite inspiration på internet om vad man kan hitta på.

Efter skolan ska jag åka raka spåret hem, plugga till mitt svenska prov inför imorgon, duscha och sedan låta det bli en tidig kväll ikväll. Jag är supertrött och behöver verkligen sova.

Dax för filmtajm! Ska se "Världens dåligaste språk".


Ha en fortsatt bra dag i vinterkylan!


/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0