It´s my only wish.

Godkväll mina vänner!

Eftermiddagen blev riktigt soft måste jag erkänna. Vi slapp ha hand om idrotten eftersom varken Lisa eller Malin dök upp idag. Därför blev det innebandy med trasa och basket, (eftersom att det istället blev Julia och Emilia som fick stå för ansvaret av lektionen). Det var kul. Det är kul när det är aningen ansträngande samtidigt som det inte är på helt blodigt allvar. Lite kul med humor i det hela också. Helt sjukt att vi elever kan göra gympalektionerna bättre än vad läraren kan. Har börjat fundera på om hon verkligen har full utbildning till det där alltså. Det är både oseriöst och på äkta lågstadienivå då hon är i farten. Gud.

Efter idrotten var det dax för Estetisk verksamhet. Det är enligt mig det roligaste på hela veckan. Jag älskar då det är lite mer frivilligt hur man vill skapa, sminka och fixa på egen hand. Det är extra kul nu innan modevisningen då alla har fullt upp med olika häftiga sminkningar till sina projekt. Inte bara kul att skapa själv, utan minst lika kul att få se hur andra tänkt att göra efter sina idéer.

Idag (då vi skulle förbereda det sista inför imorgon, då modevisningen äger rum)
fick jag en sotig sminkning i bronsfärger och stora lockar i håret utav Lotta.
Här kommer lite bilder...

Vi fick även packa ner lite utav de produkter och det smink som vi själva ska använda oss utav under morgondagen.

Längtar tills imorgon!

Modevisning & annan underhållning kl. 19.00 på KFUM!
Det finns biljetter att köpa på KFUM för 20 kr!
Fika finns att köpa!


KOM DIT!

Funderar på att sminka mamma när hon kommit hem. Nu när jag ändå har sminket hemma. Måste hinna plugga också. Miljontals engelska glosor ska sitta tills på fredag. Imorgon hinner jag inte. De MÅSTE sitta. För jag är glad nu. När jag fick mvg på min engelska-inlämning.

Dax att äta lite.
Mmm..Tror det blir spagetti och köttfärsås!

Dagens låt: Meet me halfway - Black Eyed Peas
http://www.youtube.com/watch?v=_A_arjPCKXA



/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0