utvecklingssamtal, luciaövning & längtan efter ledighet

Sitter på samhällskunskap. Har nyss haft svenskaprov också. Läraren var sjuk men inte slapp man undan för det. Ganska bra ändå, för jag hade inte orkat skjuta upp det. Det skulle bara tynga ner ännu mer att vänta. Det är ju en kort dag idag, ( som vanligt på torsdagar) vilket som är så himla skönt! Har lunch vid 11 och efter det blir det att gå på A6 en stund innan pappa kommer hit. Vi ska upp till skolan på utvecklingssamtal. Jippie. Efter det åker vi hem och vid 5 tiden ska jag och Madde till Madde.A för att öva luciasånger med alla danstjejer. Trodde inte det skulle bli något luciafirande för mig i år. Men så fel man kan ha. På lördag tar alla danstjejer + några tjejer till in till jönköping för att lussa för några kvinnor någonstans, (så insatt är jag). Efter det är det dax att dra hem igen för då väntar släkten i huset. Blir till att träffa de en sista gång innan vi reser iväg. Hoppas även på en riktigt festlig lördagskväll med härliga människor. Jag är riktigt taggad. Vet bara inte hur, men det SKA lösa sig.


Det här gänget med tjejer + några till ska bilda ett luciatåg i helgen!


Nu ska vi se efter vad som står på menyn för idag...

Torsdag
ÄRTSOPPA & PANNKAKOR
m. sylt & grädde
PANERAD PANGASIUSFILÉ
m. skagenröra & kokt potatis
THAIGRYTA
m. kyckling, ananas, paprika, grön curry & kokos

Veckans pasta
PASTA DELLA CASA
m. skinka, ärtor & ädelost

Hmm...Vad tycker ni? Vad låter godast? :)



/J.C♥

Kommentarer
Postat av: madde

¨åååååhhhhhh avis själv var det fisk på menyn idag=(

2009-12-03 @ 12:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0