"ville bara drömma mig bort någonstans"

Godmorgon!

Sitter i klassrummet och har precis haft matte nu på morgonen. Visst är det underbart att starta med ett nytt kapitel och även veta att mitt matteprov sedan förra området väntar tills i eftermiddag? Perfekt.

Stressig morgon idag. Somnade till så himla skönt på bussen till härlig musik i öronen. Ville bara drömma mig bort någonstans och förtränga att jag faktiskt var på väg till skolan. Men verkligheten nådde min hjärna till slut. Och nu sitter jag här, och ska precis ha engelska innan det är dax för lunch.

Börjar visst nu. Hörs senare!


/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Ð Charles

Jag har redan räknat klart Matte A, xD Gjorde det den sista Matte A provet förra fredagen. Gick kasst D;

2009-12-01 @ 17:56:47
Postat av: Jozzan

Haha det där hörde inte jag ;) & det gick inte kasst jämfört med hur mitt prov gick i eftermiddags...

2009-12-01 @ 19:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0