what if it´s lost behind words we could never find?

Baby, before it´s too late..
What about now?
Now that we´re here, this far.
Just hold on.
There is nothing to fear, for I am right beside you.
What about now?
What about today?
What if you´re making me all that I was menat to be?
Baby, before it´s too late.
What about now?


Blicken. Den genomträngande och intensiva blicken. Den liksom fastnade i mig. Leendet, det gjorde mig mättad. Fylld av lycka från topp till tå. Känslan inom mig gjorde mig mer än överförtjust. Liknande en klapp på axeln av påminnelse. En uppmaning om att det är så här det ska vara. Att det är den här känslan som ska existera just vid det här tillfället. Som om någon viskade i mitt öra: "Det är såhär du ska känna, utan minsta gnutta av osäkerhet".

Så jag ber dig.
Ge mig inga hopp, ingen längtan och inga små önskningar..
så länge du inte känner det jag gör just nu.




/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare..

2009-12-07 @ 19:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0