ZZzz....

Godmorgon!

Sitter i skolan och väntar på att dagen ska sätta fart. Åkte upp med tåget vid 8 idag. Har sovmorgon till kvart i 10 men som alltid måste man åka upp betydligt tidigare för att hinna i tid. I varje fall de veckor då man inte kan åka upp med pappa. Jag kunde ha bytt tåg till ett X2000 till Stockholm eller vad som helst, bara för att få sova. Så skönt var det att slumra till lite på vägen hit.

Efter lunch så har jag idrott. Jag, Lisa och Malin ska hålla i lektionen. Uppvärmning, själva aktiviteten och även avslappningen ska vi ha hand om. Jag ska erkänna att jag inte är ett dugg taggad. Även om jag sa att jag var det då vår crazy gympalärare frågade. Hehe. Vi får väl se om Lisa dyker upp också. För hon var osäker på det eftersom hon tog svinsprutan igår. Man vet ju alla biverkningar som kan uppstå efter att man tagit den. Och i så fall så ska vi vänta med att ha lektionen till efter lovet.

Dax för svenska, undra om jag får reda på hur provet gick förra veckan..


/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0