Inte kul längre...

Ni vet ju själva känslan då man sitter i skolan och är otroligt trött och sömnig. Då läraren kollar närvaron och man upptäcker att någon i klassen ligger hemma och är sjuk. Ibland vid dessa tillfällen vill man vara i deras situation. Man nästan önskar att man fick ligga hemma och sjuka ner sig i soffan. Just för att man inte orkar sitta i skolan tidigt på morgonen. Men jag tror jag ska sluta tänka så. För det är inte så jäkla kul som man tror. Att ligga hemma halvt död, inte gå utanför dörren på flera dagar och sitta hemma helt ensam och bara glo framför datan eller teven. Visst, första dagen kanske man uppskattar det och tycker det är rätt skönt. (Man är ju trots allt sjuk). Men sedan, när andra dagen kommer. Då vill man inget hellre än gå till skolan. Känner faktiskt så. För det suger att inte träffa folk och att absolut inte kunna göra någonting !

Nu vill jag bli frisk.

Det visade sig att Madde också låg hemma igår. Med feber. Vi började fundera över hur vi skulle göra med dansen till barnen som vi har ikväll. Men kom fram till att vi inte orkar ställa in, utan att vi tar oss dit så att de i alla fall får chansen att öva på de stegen de satte förra gången.

Jag ska försöka ta mig till skolan imon. Är inte i närheten av bra, men känner ändå att jag borde så att vi får redovisningen avklarad innan lovet. Och som sagt. Mitt HÅR. Jag MÅSTE få chansen att få göra klart det imorgon! Jag TÄNKER INTE gå runt såhär med endast 15 extensions i 3 veckor !! (eftersom att vi har lov nästa vecka och 2 veckors APU veckorna efter).

Annie, du måste hjälpa mig! ♥

Nähä, nu måste jag ta tag i dagen!
Mamma ringde 389219240934 signaler på hemtelefonen och även nårra på mobilen för att få mig att vakna.
Tiden rullar antar jag.
Rummet står ostädat.
Uppgifterna oklara.
Vad är det med mig?



Tur att det är lov snart säger jag bara, tur att det är lov.


& ännu mer tur att musiken är mitt sällskap såna här dagar.
Sitter vid MTV och hittar massor med nya härliga låtar att lyssna på.
Love! ♥


Saknar Annie!


Ha en bra dag! ♥




/J.C♥

Kommentarer
Postat av: annie

sakanr dig med gumms <3

2010-02-11 @ 18:17:21
URL: http://anniedelewon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0