Jag har finbesök...







Känner mig inte alls ensam hemma i soffan idag.
INTE ALLS.

Förövrigt så är syrran "hemkommen" från Hawaii ! Satan vad avundsjuk jag är. Vill också gå runt med en chokladbrun solbränna!

Extensionsen blev aldrig klara. Precis som jag fattat för länge sedan. Blir så trött på lärarna som förväntar sig att ca 60 elever ska hinna få in 50-75 st på en eftermiddag! När tjejerna från företaget lämnat skolan vid 5 tiden hade vi bara två tänger att dela på. 2 st på 60 elever! Vi gav upp. Annie och jag stack till donken för ett hamburge-meal efter en lång dag i skolan. Det gjorde mig på lite bättre humör i alla fall.

Tänker inte ens nämna hur jag ser ut i huvudet för tillfället. Med 15 i håret och 60 som återstår är det inte kul alls. Får väl leva på uppsatt hår eller försöka locka det för att undvika den stora skillnaden på mitt riktiga och löshåret. (Har just nu bara i underhåret).

Vet inte heller när jag ska hinna sätta i resten. Har Stylist imorgon men jag ligger förmodligen här hemma och hostar även då. Om inte så tar jag ledigt för att åka på Minnestunden på Fenix. Alltså ingen mer Stylist denna veckan - Inga extensions.

Jag vägrar gå såhär halvdan över helgen!

Nej, ni får inte se någon bild. Det kommer när alla 75 st sitter i.
Så det så.




/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0