Konstnären själv.

Tänkte bara slänga upp två bilder för att visa vad jag spenderar denna onsdagskväll med. Okej, där ljög jag väl lite. Men några få minuter utav den gick åt till att måla detta vackra och konstnärliga mästerverk! Visst är det fint?
Våga inte säga något annat!
Ser ni vad det föreställer?
JA, BRA, precis!
Apelsinjuicens livscykel.

Jag och Annie har redovisning imorgon. Jag blir nog tyvärr hemma då med så vi kanske kan ta det på fredag om jag mår bra och är i skolan då.

Annie, du kan inte vara annat än nöjd.
Ja, jag har många gånger funderat på mitt låga betyg i bild från grundsskolan. (Per- Ingmar behöver glasögon) Fast, det kanske han redan har? ÄSCH.

Ja, tack jag vet.
Det blev jättefint.

Nej, jag är inte en gnutta ironisk.




Sov gott ! ♥


You make me smile.




/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Lisa Adolfsson

hahaha, om jag var apelsinplockaren så skulle jag inte plocka när det regnar och fortfarande se så glad ut! hahah :D

2010-02-11 @ 11:07:46
URL: http://liisacecilia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0