LÖRDAG!

Och jag älskar det!

Vaknade upp framåt 10 tiden. Skönt att känna att man har sovit ut denna veckan, (Eftersom jag varit hemma sedan i tisdags). Känner mig mycket bättre idag. Eller så inbillar jag mig bara för att jag är så sjukt otroligt förbannat trött på att sitta hemma. Kvällen hemma igår tog verkligen kol på mig. Jag blir bara slöare och segare för varje dag känns det som. Jag måste verkligen göra något, hitta på någonting, och det är snabbt!

Börjar förmiddagen med att göra slingor på mamma.
Vid 3 -tiden sticker hon och pappa iväg.
Något senare ska lillan på födelsedagskalas och jag ska fixa tacos till kvällen.


Sedan blir det lördagsmyys hos mig! ♥





/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Ð Charles

Fullt upp antar jag? ^^

2010-02-13 @ 18:47:36
Postat av: Jozzan

Jorå, det var fullt upp hörrö :)

2010-02-14 @ 11:30:11
URL: http://josefinclausen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0