My day !

Helgen har inte precis bestått av någe blogg eller skriv humör. Har verkligen inte lusten framme just nu. Ibland orkar/vill man bara inte. Inget man kan hjälpa liksom. Nåja!

Helgen har varit bra! I fredags hade jag och Madde fredagmys hemma hos henne. Det blev mycket hög dunka dunka musik och en fet godispåse att dela på. Kunde inte bli mycket bättre.

I lördags stack vi till Vaggeryd framåt nio för att träffa Sebbe och Coffe. Hade kuddkrig och annat lamt hemma hos Coffe innan vi drog över gatan på nån fest. Haha.

Idag har vi som vanligt haft Stylist hela dagen. Vi fick sminka vardagssminkningar men denna gången gå in mer på djupet över hur man gör de olika stegen ordentligt. Jag började att sminka Annie. Hon fick en vardaglig look med en ögonskugga som gick i en lila ton och läppar i mörkare lila. Eftersom hon är brunett och har gröna ögon så tycker jag själv att hon passade perfekt i det. (Har dock ingen bild).

Efter lunchen fick jag också en sminkning av henne. Hon sminkade ungefär likadant på mig, fast fick en mer bronsig skugga. Mycket fint.

Sedan blev det lite bus i klassrummet innan Åsa satte på en film om modet förr tills nu.
Bjuder på lite bilder :)


MMH MARABOU!

Jag tog den, jag fick den, jag åt den. (tjecka in hennes bitchblick, jag blir rädd!)

Oj, visste inte att vi var SÅ snygga !!

Annie, jag var SÅ tvungen!
:) ♥




Puss & ha en mysig kväll ! ♥


Själv ska jag plugga till Engelska redovisningen om USA och dataprovet tills imorgon.
Om jag nu kan hålla vad jag lovar.

Ibland finns det oerhört trevliga människor på msn, som man hellre spenderar tiden med !


En vecka kvar till Extensions!



/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0