Extensions!

Jag kom på att jag har glömt att berätta en sak för er!

Måndagen den 8 februari så ska vi få lära oss att få sätta i Extensions på varandra i skolan. Ett företag har erbjudit oss ett erbjudande på hårförlängning till ett riktigt bra pris! Särskilt om man jämför med vad det kostar att göra på en salong. Så vad jag känner just nu, så vill jag prova. Känns dumt att sabba chansen nu när man kan ta den till ett bra pris, och dessutom kunna få möjligheten att lära sig hur man gör och få diplom för det. Jag vill då satsa på lite fylligare och såklart några cm längre hår. Vi får även möjligheten att både sätta i dem och ta ur dem på skolan. När man sedan haft de i håret i sisådär 3- 6 månader (beroende på hur länge man vill ha det och hur man sköter sitt hår) så kan man då bara ta bort det gamla vaxet och doppa dem i nytt för att sedan återanvända sitt hår igen. Håret blir alltså mitt och jag kommer även få färga och klippa det som jag själv vill ha det om jag vill det.

 

Detta ska bli kul !


Detta är väl jag om sisådär 3 veckor då! Haha jag skojar med er.
Ska väl se till att ha en klipptid beställd efter att de är insatta i så fall.
Så att man kan jämna till allting.



/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0