lördag

Blev en ganska ovanligt sen kväll med Madde igår. Det var lika dött som vanligt i byn, vilket som gjorde att jag bara drog mig ner till henne vid nio tiden för att softa lite. Blev dock inget slappande alls. Det blev istället en helgalen kväll med musiken fullt uppskruvad, kameran i högsta hugg och inte minst dryga men roliga telefonsamtal! Ja, vad gör man inte en fredagskväll då man är 100 % taggad för party men då det slutar som vanligt med att man hamnar hemma istället? Jo, man tar tag i saken själv istället! Haha♥

Såhär kul hade vi !


Idag har jag bara varit hemma och sedan en sväng nere hos Madde igen. Det var riktigt skönt att gå till och från henne idag och få lite frisk luft samtidigt. När jag tänker efter så har jag faktiskt gått drygt en halv mil idag, duktigt! (Vi bor väldigt långt ifrån varandra).

Ikväll blir det en lugnt hemmakväll.
Får se om jag ska se på en film eller nått.
I min ensamhet.


Ha en mysig lördagskväll !




/J.C♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0