I can´t belive it!

DET ÄR FREDAG! Ingen som har missat va? Den bästa dagen på hela veckan. Kan knappt tro det. Att veckan rullat på så pass fort och att det redan är en hel vecka sedan jag steg av flyget. Jag har lovat mig själv att ladda upp alla bilder från resan denna helgen. Så nu har ni något kul att se fram emot också. Höhö.

Tänkte också visa er vad jag kom hem med igår efter att jag och mamma varit i stan en sväng efter skolan. Blev inte mycket alls men något välbehövligt i varje fall. En jacka, som jag verkligen behövde en ny, en födelsedagspresent till pappa, tänker inte tala om vad det är (kan hända att han kikar in här på bloggen) och jag köpte mig även en ny parfym som även det var behövligt efter veckans mest mystiska händelse.

Det var nämligen så att jag för någon dag sen vaknade upp, en hel vanlig morgon för att sticka till skolan. Skulle spruta lite parfym på mig och märkte då att det inte kom någonting ur den. Den var tom. Inte en droppe fanns kvar. Jag öppnade kartongen ännu mer för att se om flaskan läckt eller om den doftade otroligt utav parfymen. Men det fanns inga som helst tecken på att det skulle kunna ha inträffat. Morgonen innan hade den varit halvfull. Det var inte längesen mamma kom hem med den till mig. Förstod ingenting. Jag menar, inte skulle lillsyrran på 8 år hälla ut min parfym (som hatar allt som har med parfym och skönhetsprodukter att göra. Inte heller mamma skulle sno av mig. Pappa? Varför skulle han vilja ha tjejparfym? Finns inte heller en möjlighet att Julia, (som befinner sig på andra sidan Atlanten) skulle röra vid den. Så vem var det? Dax att erkänna nu era snorungar ;)

Bilder på vad jag inhandlade..

Grå dunjacka från Vero Moda.

Max Factor False Lash Effect Mascara (min favorit just nu) från H&M
Parfym NAOMI CAMPBELL Cat deluxe At Night från Kicks


Kvällen kommer jag att spendera med Madde.
Vi får väl se vad kvällen tar oss.
Hoppas det blir något i alla fall.
& en mer händelserik helg än förra skulle inte sitta fel.
Det har jag väntat på hela veckan.




/J.C♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0