Jag älskar...

Att liksom inte ens behöva vakna av alarmet på morgonen då man redan ligger klarvaken och redo att trycka på "stänga av" knappen när musiken spelas upp. Jag älskar vårt nya schema utan sovmornar. Jag älskar att känna den kyliga men friska luften slå emot mig på väg ner mot tågstationen kl. 06.30. Jag älskar tanter som hoppar på tåget i Byarum för att få sitta bredvid mig. Jag älskar teoretiska lektioner i Stylist när de innan varit praktiska. Jag älskar att få veta ett naturkunskaps "prov" 2 dagar innan det är dax att skriva det. Jag älskar att få IG-G-VG-MVG på ett och samma engelska-prov för att läraren inte kunde bestämma sig.

Jag ÄLSKAR en måndag som denna.


(host!)


Skolveckan har satt fart. Ingen sömn, ingen ro. Här kan jag inte sitta och glo. (fint rim höh)
Mycket att göra. Svenska-bokrecensionen som skulle varit klar för längesedan. No-provet som gris-Anna inte kunde förklara så man fattade. Samhällsarbetet som jag skrivit en mening på bara för att mysko-robban inte säger nått.

Usch vad jag klagar.
Börjar 9 imorgon i alla fall.
Klassen skulle till stadsbiblioteket av någon anledning.

Hade på känn att det skulle bli såhär.
Så fort man kommer hem, så vill man liksom tillbaks.
Till solen, till lyckan, till inga-besvär-landet.
Saknar paradiset.
Saknar syrran.
Saknar frihet.


Hoppas ni klarar kvällen, och inte drunknar i skolböckerna som jag förmodligen kommer att göra.




/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Johan :)

Jag älskar att få IG-G-VG-MVG på ett och samma engelska-prov för att läraren inte kunde bestämma sig.



Va fan xD???



Jag tycker iaf det är bra att du är hemma igen :)



Kram!

2010-01-12 @ 16:46:10
Postat av: Anonym

Haha ja, min lärare hade svårt att sätta ett betyg då jag fick alla betyg på en och samma gång. Ska göra om det för vg/mvg :P



naw vad söt du är:)



Kram!

2010-01-12 @ 20:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0