Jag är hemma!

Efter en i mitt tycke otroligt lång hemresa så är jag hemma igen. I fredags eftermiddag faktiskt. Möttes av en kyla bestående av 20 hela minusgrader! "Redan!" kanske ni tänker. Men  det var för mig en kall chock kan jag säga. Inte heller är tidsomställningen den lättaste att hantera när det är en mörk och kall årstid som befinner sig utanför dörren. Men vad gör man. Jo, man går och lägger sig. Och gör er läsare besvikna ännu en gång. Suck.

Jag återkommer med bilder och alla andra smarriga detaljer senare. Måste nästan smälta resan innan man riktigt fattar vad man faktiskt varit med om.

Imorgon är det skola igen. Nytt schema, inga sovmornar och fler stylistlektioner. Både bra och mindre bra. Får väl se vad morgondagen har att bjuda på! Det var ju ett tag sen man var där nu.

Dax för en dusch.
Måste plocka undan lite på rummet också innan läggdax.
Ni kanske inte förstår, men enligt den tiden jag levt efter i 3 veckor så är det bara eftermiddag då jag går och lägger mig på kvällarna, och mitt i natten då jag stiger upp.
Inte det bästa precis!
Men tåget/bussen vid 07.00 imorgon väntar inte på mig för det!


Sov gott! ♥



/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Välkommen hem till kylan :)

Postat av: Anonym

Usch ja, till slut orkar man liksom inte vara ute. Det tar på krafterna att gå å frysa alltså! Särskilt i stan XD



2010-01-12 @ 20:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0