Joggingtur!

Idag hade jag tur. Tåget rullade in på stationen och jag var mitt i backen på väg ner. Fick alltså springa i panik sista biten. Jag hann. Med ett flin släppte konduktören in mig på tåget innan han signalerade att dörrarna kunde stängas. Fick huvudvärk av att nyvaken röra på fläsket. Haha.

Inte lite kallt idag heller. Mamma sa att det skulle bli rejäl snöstorm. Så hon sa att jag skulle ta på mig ordentligt. Vad har jag på mig? Slitna jeans som det blåser rakt igenom, t-shirt som är iskallt att gå i här i skolan och den mysiga halsduken ligger hemma på rummet. Nu har jag prov också. Om 10 minuter. Hårets uppbyggnad. Man tappar ca 100 hårstrån/dag, på vintern är det torr luft, vilket som gör håret torrt och lättare statiskt, håret skyddar mot värme och kyla...blablabla...

Måste dra.
PLUGGA de sista minuterna!!



/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0