Nämen tja!

Fler än jag som är lite småsömniga denna vackra vintermorgon?
Det var inte lätt att ta sig ur sängen denna morgon när det var mörkt, kallt och man är obeskrivligt trött. Det gjorde ju inte heller saken bättre att se mamma och Ida ligga kvar och sova vidare.
Ida blev sjuk igår. Fick feber efter hennes 2:a svininfluensaspruta. Stackar´n. Hoppas hon inte smittar mig eller nått sånt i alla fall. Orkar verkligen inte bli sjuk över helgen. Inte varit sjuk på evigheter. När jag väl blir det, så lyckas jag alltid bli det på lov eller helger då man minst vill och anar.
Nog tjatat om vind, kyla och sjukdomar.
Syrran sitter på ett lyxhotell på Hawaii.
Är inte ett dugg avundsjuk.



Dax för svenska!




/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0