Stolt som en tupp!

Idag är jag stolt över mig själv.
Om man skippar små detaljer som att jag tog en "ledig dag" idag och hoppade över att bada och bowla på Rosenlund, att jag inte rört på fläsket för fem öre och inte heller fått en nypa frisk luft på hela dagen.

Det var nog faktiskt det enda. Min dag har spenderats framför skärmen.
Oj, vad duktigt tänker ni. Verkligen hälsomsamt liksom!
Men skippa att ha det i tanken.
Se i stället en helt politikinsatt Jozzan sittandes på sitt rum med fingrarna ivrigt klickandes på tangenterna som skriver om Moderaternas och Centerpartiets syn på saker i samhället.

Jo, det är sant.
Jag har pluggat.
EXAKT, hela dagen.

Ändå är jag inte klar.
Men jag är stolt.

Nu ska jag duscha.
Sedan slumra in i drömmarnas land...
Där är man ledig. Fri!

Snart är det helg.
Fyfan vad skönt!






Godnatt ♥




/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0