STUDIEDAG!

Finns det något bättre än dessa studiedagar? Då det liksom bara uppstår en ledig dag såhär mitt i veckan. Helt underbart att ta en paus och en härligt fet sovmorgon. Mums!

Tyvärr kom jag på att jag kanske inte är så ledig trots allt. Ska hjälpa mamma med tvätten, diska och även ta tag i den väldigt försenade svenskan, engelska-redovisningen och plugga på Sylist provet om hårets uppbyggnad tills imorgon. Har lovat pappa att maten ska stå på bordet innan han är hemma också. Det är inte ofta jag är så duktig!

Men allt det kan ju kvitta.
Det fixar man väl om man bara tar tag i skiten.
Det är ju grejen att man får vara hemma som räknas!




Ha en underbar dag!





/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0