tänkte bara...

Skriva några rader såhär innan läggdags.
Det har varit en lång dag idag känns det som. En sådan evighetsdag som känns som att den aldrig riktigt ska nå sitt slut. Ändå har vi bara haft Stylist på schemat, och en idrottslektion på slutet. Morgondagen kommer nog bli betydligt hårdare eftersom att den bara består av vanliga ämnen och dessutom 1 prov och ett läxförhör.
Livet är hårt ! ;)

På Stylist-lektionerna hade vi på morgonen Försäljning och Service. Då läste vi en del, svarade på frågor och disskuterade i grupper. Efter lunch hade vi valfri styling. Vissa stack in i Salongen för att pilla med vardagsmakeuper eller andra sminkningar. Själv hade jag en fläta kvar att få betyg på. Fiskbensfläta. Och nej, jag är inget proffs på det där... Känner verkligen att jag behöver träna mer på hår och uppsättningar. Eftersom att min blev ganska misslyckad så laddar jag upp en bild så ni får se hur en sådan ser ut, (om ni inte redan vet förstås). Ser inte så svårt ut, men själv tycker jag för tillfället att den kräver att man har minst 5 händer för att klara av.

Idrotten gick helt okej. Jag, Lisa och Malin hade ju hand om lektionen idag. Vi hade aktiviteterna Stressboll och Kinesiska muren. Jag var inte så insatt i de där "lekarna" så kände mig ganska off faktiskt. Hade hand om stretchingen i alla fall. Haha.

När jag väl var hemma hade mamma gjort soppa och pannkakor.
Mums på det!

Sedan blev det som vanligt datan och plugg resten av tiden.
Måste plugga lite till innan jag somnar.
Växthuseffekten, Ozon, Försurning, Övergödning....
Jag älskar nästan ämnet lika mycket som läraren!


Snart är det fredag.
Tur är väl det.
Fy fabian vad skönt!



Dröm sött ♥


you could be a sweet dream
or a beautiful nightmare.




/J.C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0