Vet ni en sak?

9/10 svenskar har en eller flera gånger färgat håret.

Det sa de på rapport igårkväll.
Kanske inte var någon direkt nyhet. För vem har inte koll på att otroligt många för tillfället färgar sig?
Men tänk att det är så många som inte är nöjda med sin naturliga hårfärg! För det är väl så?

Har många gånger funderat på att göra det, för är grymt sugen på en förändring! Men har tvekat sönder varje gång i och med att jag är medveten om att det inte finns någon direkt återvändo till mitt gamla jag sedan. Jag tycker att jag har hört tillräckligt många som har saknat sin naturliga färg och som är otroligt trötta på att lägga ut pengar på färg/tid hos frisören för att färga utväxten eller förbättra nyansen.

Hmm...


Kanske ska låta det vara som det är i alla fall.
Trots att jag väldigt gärna vill göra något. Något nytt.
Så är det skönt att slippa att ångra, och vilja ha det tillbaka.
Det får bli så, ett tag i alla fall.



Eller vad tycker ni?




/J.C♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag FORBJUDER dig att farga ditt har. Vet du hur manga som skulle kunna doda for att fa ha ditt blonda langa har naturligt???

2010-01-15 @ 03:36:36
URL: http://twonuts.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Jag ska inte.

Inte nu i alla fall.

:)

2010-01-15 @ 08:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0